Procedura obiegu dokumentów

Dokumenty należy wypełnić i wydrukować, a dokumenty wymagające podpisu własnoręcznie podpisać.

Dokumenty można wysłać do Supreme Cat Club do paczkomatu InPost LOD25M Pomorska 75, Łódź 90-224 (na parkingu sklepu Lidl) lub też elektronicznie po zeskanowaniu (skany powinny być dobrej jakości - 300dpi). Nie przyjmujemy zdjęć dokumentów.

 

Wysyłka dokumentów do Biura Rodowodowego FPL i zrealizowanych dokumentów do członków odbywa się w każdy poniedziałek, o ile nie jest to dzień świąteczny. W danej przesyłce do FPL znajdą się dokumenty dostarczone do Klubu do czwartku poprzedzającego wysyłkę dokumentów.

Do przesyłki z dokumentami zawsze należy dołączyć kopię potwierdzenia wykonania przelewu na konto klubowe.

Warunkiem przyjęcia dokumentów jest opłacenie ich wykonania z góry oraz brak zaległości w opłacie składki członkowskiej.

Wszystkie dokumenty należy wypełniać starannie - zgodnie z instrukcjami, a za konsekwencje wynikające z błędnego lub niedbałego ich przygotowania odpowiada osoba składająca wniosek.

Dokumenty do hodowców rozsyłamy przesyłką kurierską poprzez Inpost, w związku z tym należy dodatkowo uiścić zryczałtowaną opłatę w wysokości 20 zł (niezależnie od ilości dokumentów).

Hodowcy, którzy chcą otrzymywać przesyłki do paczkomatów, proszeni są o podanie adresu wybranego paczkomatu na adres mailowy: dokumenty@scclodz.pl

Okres oczekiwania na realizację dokumentów wynosi około 3 tygodnie.

 


top